Mizeria - trupească şi sufletească - a poporului român de astăzi este deprimantă. Umilinţele naţiunii sunt nesfârşite. Cine va pune capăt acestei căderi? O poveste ... comunista | Miscarea celor ca noi!

vineri, 23 aprilie 2010

O poveste ... comunista

vineri, 23 aprilie 2010
O poveste...
O poveste...comunista
Au venit cica comunistii pe tancuri in Romania. Asa o fi fost. Dar nu cu tancurile au pus stapanire pe noi. Ne-am instalat noi, comunistii, la putere si ce am facut? Am luat averile lui Malaxa si altora ca ei - mari industriasi, mari mosieri, mari negustori, mari d'astia. Buuun! Huo, la munca cu voi, serpilor, ne-ati supt sangele, vampirilor, huo! Aplaudau intelectualii, doftorasii, micii intreprinzatori, muncitorimea si taranimea!
Bai Ivan, azi ce mai luam?
Si am luat la rand intelectualii, doftorii, chiaburii si altii ca ei. Hua, la munca si cu voi, va dadeati rotunzi harsaind pixul pa hartie, bagati ouale-n sac si le numarati pe sub ochielari si io nu aveam cu ce hranii puradeii, la sapa sa va vedem acum, la canal cu voi! Huo!
Liniste putina.
Ivan, ia arde-i si pe tarani ca prea se-mbuiba! Si pe muncitori ca doar le va da partidu' de haleala! Ii facem doar propetari pe obiectul muncii!
Si uite-asa ne-am trezit sub comunism!
Alte timpuri, aceleasi metehne!
Azi poporul trebuie sa capete ura pe parlamentari! Cica daca ar disparea o camera din Parlament si daca ar fi doar 300 de reprezentanti ai poporului atunci pe an s-ar face o economie de sute de milioane de euro. Hihihi! Sa furam noi mai mult! Fraierilor!!!
Aplauze!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu