Mizeria - trupească şi sufletească - a poporului român de astăzi este deprimantă. Umilinţele naţiunii sunt nesfârşite. Cine va pune capăt acestei căderi? Magda Ciobanu | Miscarea celor ca noi!

miercuri, 14 aprilie 2010

Magda Ciobanu

miercuri, 14 aprilie 2010
Magda Ciobanu
De 5 ani in lupta cu cancerul!

Acest site este de socializare, prin incercarea de a ajuta oamenii cu articole cat mai utile .Mi-ar placea ca fiecare persoana care a gasit ceva interesant in articolele mele sa-mi scrie un comentariu, astept sfaturi, sugestii si parerile voastre,dragii mei.Pe mine personal ma puteti ajuta in aceasca grea incercare a vietii contribuind cu o “caramida” la obtinerea sanatatii mele depline.Vreau sa duc in continuare aceasta lupta cu demnitate si optimism...

citeste tot articolul...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu